Sunday, February 15, 2009

Blue System,Anderson dan aku

Baru-baru ni aku taksub betul dengar lagu dari band "blue system".Band ni ditubuhkan oleh Dieter Bohlen,seorang komposer dari german dan juga former member "modern talking".

Genre lagu yg dibawakan mereka lebih kpd uptempo dan banyak menggunakan synthetizer.Mungkin disebabkan lagu-lagunya berbaur modern talking,tu yang membuatkan aku minat rasanya.(Aku adalah peminat modern talking ye).

Cuma apa yang aku rasa,suara dieter dlm band tu agak kurang sedikit...maksud aku tak berapa sedap.Tapi yang buat aku tertarik adalah masa korus lagu-lagu dia...mcm modern talking....hmm...kenapa la diorang bubar?....

oh ya,hari ni hari ulang tahun ke-100 sekolah menengah anderson,sekolah ayah aku dulu.Sekolah ni bertempat di Ipoh,perak.Lama juga ya ditubuhkan sekolah ni..sejak zaman british lagi.Dan kawan-kawan aku yang praktikal di btp akan membuat liputan disana..untuk tv pendidikan kata mereka.Harap berjalan dengan lancar ya you'all.^_^ v

Dan aku?...kenapa dengan aku?...hah...ni aku nak cerita...aku sedih dan keciwa sikit sabtu lepas.kenapa?ada la....akan aku ceritakan kemudian diatas sebab-sebab tertentu.

No comments: