Wednesday, April 8, 2009

EXAM WEEK 2009!!

Setelah sekian lama aku menghilangkan diri dari dunia blog ni,akhirnya aku kembali semula.hehehe...for you guys information,this week merupakan exam week di KPTM,so study je la aktiviti aku disamping bermain dota.(Dota jer memanjang aku nie)

Kepada yang memberi support pada aku,thanks...yang tak bagi support pun thanks.Kenapa?sebab diorg tak bagi support,kiranya diorang buat juga sesuatu.hahaha..kan dah merepek...^~^

Hari ni aku baru tamat paper kedua aku,ahad ni ada satu lagi paper last.Harap boleh jawab dengan jayanya lah.Baru-baru ni juga,aku baru jumpa dengan seseorang pada 1 April hari tu,hehehe.....lepas ni bila la kita boleh berjumpa lagi.Masing-masing sibuk,busy,banyak kerja...nak buat macamana...tapi takpe....atleast aku tak lupa kat dia...hehehe

okay,aku tamatkan celoteh aku kat sini dulu....banyak benda aku nak buat lagi ni.Diharap ada la lagi update lepas ni.

No comments: