Sunday, March 1, 2009

Ais krim di Billion dan kek choco banana Secret Recipe




Baru-baru ni gak aku makan aiskrim di Billion,ais krim murah je.RM2 untuk 2 skop.Tapi apa yang aku nak bincangkan ialah harga untuk satu skop dah naik jadi RM1.20!!Pe citer nie bro?!!baru 2 minggu lalu aku beli dengan harga RM1.


Disebabkan aku marah,aku pun membeli 2 skop dan satu skop ais krim.Yang 2 tu aku punya la dan satu lagi aku bagi kawan aku.Takkan nak makan dua-dua kot,tamak pulak aku ye...hehehe


dan aku rindu giler nak makan kek secret recipe....harap-harap kalau balik kl nanti,aku nak minta mak aku atau ayah aku belikan.....AKU NAK KEK!!!

1 comment:

yazid said...

ya, kek itu amat hebat..lebih hebat dari aiskrim yg murah bertukar mahal cikit di Billion Silibin