Tuesday, December 2, 2008

Christmas 2008 hampir menjelang...Oh!PSP..


Penghujung tahun hampir tiba,dan tinggal lagi 2 perayaan besar di malaysia iaitu hari raya haji dan krismas.Sebut pasal krismas nie,korang dah prepare belum?hahaha...ofcourse la tak,sebab kebanyakkannya pembaca blog nie beragama islam.

Hmm..tahun ni sahaja ramai kawan-kawan aku dah memiliki sony psp?apa benda tu?sony playstation portable...dulu aku pasang niat je sebab aku berpendapat macam aku seorang sahaja yang minat benda-benda tu,ye la,nanti dikatakan macam budak-budak pulak(padahal yang main benda tu semua rata-rata remaja macam aku dan orang dewasa).


So,tahun ni sahaja ada saja sms,mesej myspace dan juga gambar yang menunjukkan mereka sudah memiliki satu.ada yang tanya aku bila lagi....ceh,tanya aku macam tanya aku bila nak berbini lak..hehe.Kalau duit boleh jatuh keriba,tak pe...y'all pakai duit mara,aku ni takde duit mara bang oi.Cakap senang la.cuba spend skit sorang rm 10 sorang untuk aku beli psp,ok gak.haha

Tapi,jangan risau...sekarang bukan setakat niat je,aku dah bercita-cita nak beli psp.tak dapat beli guna duit mak bapak,aku sanggup makan roti canai setiap hari demi kumpul beli psp.HIDUP PSP!!WUHOO!!

1 comment:

Unknown said...

PS2 aku nk jual.. nk beli x?? wawa ritu kate nk PS2.. dier nk lg x?