Thursday, August 14, 2008

TaK DaPet La InTrOduCtIon

"Memang tak dapet la"...ayat ni dah jadi trademark aku sejak beberapa bulan lepas.Bukan aku yang menobatkan perkara ini,tetapi rakan-rakan aku sendiri.Seingat aku ayat ni jadi popular ketika kami mengadakan konvoi ke Terengganu.First time aku gi sana,macam pergi London pulak..hahaha.

Lupa pula nak introduce kan diri,just call me Hood,lahir di Kedah dan kini menetap di Kuala Lumpur.Aku still study di KPTM di Ipoh,Perak dalam diploma Multimedia.Ipoh ni boleh la...tak lah besar sangat,tapi....boleh la.Dah sem 7 dah pun aku kat sini.Sebelum aku melanjutkan pelajaran kat ipoh ni,aku study kat KPTM KL(Eh? KPTM gak?...taksub ke?),sana aku amik Business in IT.Tapi tak lama,sampai sem 2 je aku stop...tak boleh bawak course kat sana.

But,Ipoh pun seronok juga,ramai pensyarah pelik-pelik.(maksud aku sporting) dan boleh disakat seperti Puan Haslina(hahaha!aku selalu dapat lewat dengan dia awal-awal sem hari tu).Pensyarah emo pun ada disini,contohnya Puan Tini,tapi dia ok dan friendly,cuma dia ni sensitif sikit.

Tu je la apa yang aku nak taip untuk pembukaan blog aku ni,kalau aku start dari dulu tulis blog ni,mesti dah banyak isi kat sini.Aku nak jadikan blog ni diari online aku.Sesiapa nak baca,baca la.Tapi tujuan aku tulis ni utk diri sendiri,kalau ada apa-apa yang aku merapu,minta maaf la,tak tuju pada sesiapa pun,sekadar syok sendiri..hehe..

Photobucket

No comments: